«ҚҚКСК» КМҚК дамуы барлық әдістемелік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және қадағалалану, дамуды басқарудың күрделі үдемелі жүйесі ретінде қарастырылады. Әдістемелік бірлестіктің мазмұны ерекше мағынаға ие: әдістемелік кеңесінің мерзімділігі, әдістемелік қызметтің барлық бөлімшелерінің жеке және инновациялық, ұжымдық, тәжірибе-зерттемелік (немесе ғылыми-сараптамалық) жұмысы. Бастысы –болашақ жоспарлануы, даму үдерісінің болжамы және оның нәтижесі болып табылады. Басқарушылық әрекетінің деңгейіндегі аналитикалық, диагностикалық, түзету жұмыстары әрқашан білім беру мекемесіне тән,біздің колледжде осы бағытта жұмыс жасайды.
Педагогикалық ұжымның шығармашылығы бұқаралық түрге айналады, шығармашылық топтардағы, әдістемелік бірлестіктердегі үдеріс сипаты өзгереді, өйткені инновациялық және тәжірибелік-сараптамалық жұмысы біртеңдеп жеке шығармашылық негізге ауысады, біртұтас үдерістің бөлігі болып қала береді. Осыдан ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі директоры қызметінің мазмұны өзгереді: оның ұйымдастыруы және жетекшілігі емес, ӘБ, ЖММ, ОҒҚ жетекшілеріне инновациялық-сараптамалық жұмысының нәтижелерін тарату бойынша көмек көрсетуі жұмысы бойынша.
Біздің колледжімізге әртүрлі дайындық деңгейімен оқуға түседі, сондықтан да колледждің әдістемелік тақырыбы былай аталады:
«Қазіргі заманғы кәсіптік салада оқушылардың әлеуметтік тұрғыда бейімделуі мақсатында білім берудің жеке-бағдарлау концепциясы арнасында сараланған оқытуды жүзеге асыру».
Мақсаты: - жеке бағыттағы дамытуға бағытталған оқу-тәрбие үдерісінің тиімділігін арттыру мәселелерін шешу үшін ұйымдастырушылық, әдістемелік алғышарттардың қажетті әлеуетін құру создать; жоспарланған нәтижеге қол жеткізуге бағытталған жұмысы, колледж қызметіне мақсатты бағытталған, жүйелілік, жоспарлы және мардымды сипат береді.
«ҚҚКСК» КМҚК ғылыми-әдістемелің жүйесінің атқаратын қызметтері:
- Жеке-бағдарланған негізде сараланған оқыту үдеріісін ұйымдастыру;
- Нормативті-құқықтық негізді оқыту;
- Оқу-тәрбие және ғылыми-әдістемелік мәселелердің шұғыл шешімі;
- Авторлық бағдарламалар мен әдістемелердің әзірлемесі және талдауы;
- Жаңа оқыту және тәрбиелеу технологияларын енгізу;
- Білім алушылардың дамуының және мұқтаждықтарының деңгейін есепке ала отырып колледж үшін тиімді оқу жоспарын қалыптастыру;
- Білім алушылардың дамуының бастапқы деңгейін және арықарай даму деңгейін қадағалауды анықтау мақсатында диагностика және мониторинг жүйесінің әзірлемесі;
- Жоспарланған шараларды өткізудің ғылыми-әдістемелік қамсыздандырылуы;
- Педагогикалық кадрлармен жұмыс (дидактикалық дайындығының деңгейін арттыру, шығармашыл топтарды құру);
- Жаңа түрдегі оқулықтарды апробациялау бойынша жұмысты ұйымдастыру.
Ғылыми-әдістемелік жүйесін құру( ғылыми-әдістемелік кеңесі, ӘБ, оқушылар активі, шығармашылық топтар) – бұл сән емес, бұл колледждің қалыпты қызмет жасауының қажетті шарты.Нәтижесінде мектеп басқарудың корпоротивті стиліне ауысты, бұл стилде педагогикалық ұжымның әрбір мүшесі оқу-тәрбие үдерісіне әсер ете алуға шынайы мүмкіндікке ие, бұнда жалпы нәтижеге жеке түрде жауапты бола алады да, болуы қажет.
Колледждің әдістемелік қызметі туралы ақпар беретін ақпарат жүйесі құрылған. Ғылыми-әдістемелік жүйесінің қызметі – бұл колледжің басымды бағыттарын, колледж қызметінің міндеттері мен мақсаттарын анықтайтын идеялар түрлендірушісі.
Мәселелік шәне шығармашылық зертханалар бір-бірімен тығыз байланыста бола тұра практикалық міндеттерді шешеді, ал аналитикалық орталығы қандай да бір жаңалықты енгізген кезде адам күші, тәсілдері,адами ресурстар, уақыт қалайша тиімді пайдаланатынын қадағалайды, сонымен қатар жұмыс нәтижелілігі қандай екендігін бақылайды.
Сараптама нәтижелері ғылыми-әдістемелік орталығына жіберіледі,шеңбер тұйықталады, және барлық үдеріс қайта басталады. Топ құрамы, педагогикалық ұжымы осы кезеңде қандай мәселе бойынша жұмыс жасап жатқанына байланысты өзгеріп тұрады.
Жұмыс табысты өткізілуі үшін, «ҚҚКСК» КМҚК жергілікті нормативтік-құқықтық актілер дайындалған.
- Педагогикалық кеңесі туралы Ережесі;
- Ғылыми-әдістемелік кеңесі туралы;
- Әдістемелік бірлестігі туралы Ережесі;
- Шығармашылық топ туралы ережесі;
- Инженерлік-педагогикалық ұжым мүшелерінің лауазымдық міндеттері
- Оқу-әдістемелік кешкні туралы Ережесі (ОӘК);
- Пәндік олимпиадаларын өткізу туралы Ережесі;
- Оқытушылардың, өндірістік оқыту шеберлерінің кәсіптік оқыту түрдегі «шебер сыныбы» туралы Ережесі;
- Педагогикалық кеңесі туралы Ережесі;
- «ҚҚКСК» КМҚК жас маман (бастапқы) мектебі туралы Ережесі;
- Оқытушы, өндірістік оқыту шеберінің Портфолиосы туралы Ережесі;
- Жас маманның тәлімгерінің қызметі туралы Ережесі